MKiN – uw back office partner

Centraliseer uw administratie. Ontzorg uzelf en uw team. Verhoog de tevredenheid van cliënten of patiënten.

MKiN biedt met zijn digitale platform een toekomstbestendig alternatief voor versnipperde processen. Het doel is om het cliënten- en/of patiëntencontact en de administratieve taken van uw keurings- en/of medische activiteiten over te nemen, om zo de dienstverlening te centraliseren, uniformeren en efficiënter te maken voor zowel cliënten, patiënten als voor u en uw medewerkers.

Wat doen wij? 

MKiN is hét digitale platform dat keurings- en zorginstanties ondersteunt met:

  • Klantvriendelijk contact centrum via kanalen zoals telefoon, e-mail, Whatsapp, etc
  • Eenvoudig cliënten/patiëntenbeheer en afspraakplanning (Wij streven naar >90% bezetting van uw agenda)
  • Declaratie service
  • Beveiligde en AVG-conforme documentuitwisseling (ISO27001 en NEN7510)
  • Tijdsbesparende administratieve processen
  • Directe koppeling met instanties zoals het CBR, UWV en verzekeringsmaatschappijen

Voor wie is onze back office beschikbaar?

Deze dienst is speciaal ontwikkeld voor:

  • Zelfstandige keuringsartsen
  • Praktijken die rijbewijskeuringen aanbieden (75+, groot rijbewijs, medisch)
  • Zelfstandige Behandel Centra’s (ZBC’s)

Waarom aansluiten bij MKin?

Voordeel Wat levert het op?
Uistekende bereikbaarheid Betere tevredenheid van uw cliënten of patiënten
Eén centraal systeem Minder tijd kwijt aan administratie
Uw facturen op tijd betaald Wij regelen de facturatie en betalingen, waardoor u geen debiteurenrisico loopt
Beveiligd cliënt en patiënt portaal Professionele uitstraling
Ondersteuning bij overstap Wij regelen de inrichting en eventuele training
  1. Betere tevredenheid van uw cliënten of patiënten
  2. Minder tijd kwijt aan administratie
  3. Uw facturen op tijd betaald
  4. Professionele uitstraling
  5. Ondersteuning bij overstap

AVG-proof & Veilig

Wij zorgen voor volledige compliance met de AVG. Alle gegevens worden versleuteld opgeslagen en alleen gedeeld met expliciete toestemming van cliënten of patiënten. Het waarborgen van de veiligheid en betrouwbaarheid van de gegevens die wij beheren, is een fundamentele pijler binnen onze systemen. Om deze dataveiligheid te garanderen, werken onze systemen volgens de kwaliteitsnormen van ISO27001 en NEN7510.

Gratis proefperiode

Probeer de back office van MKiN 30 dagen gratis en ontdek de voordelen voor uw activiteiten en organisatie. Zonder verplichtingen.

Sluit u aan bij MKiN

MKiN is dé specialist op het gebied het organiseren van keuringen en consults, met meer dan 20.000 afspraken per jaar.

Vul onderstaand formulier in – wij nemen binnen 1 werkdag contact met u op voor een vrijblijvende kennismaking.

    Aandachtig

    Wij begrijpen uw situatie

    Deskundig

    Wij geven u een eenduidig advies

    Oplossingsgericht

    Wij helpen u met het CBR proces